Wednesday, October 7, 2009

caaakkk!!!

salam.. heheh ;)

org yg bukak blog aku ni musti boring tgok x update2 kan.. smpai malas nak bukak tul tak heheh..
aku pun smpai naik menyampah tgok blog sndiri ni x update2 hehe..

iyalah2.. aku try slow2 la update skit2 pas ni.
bila da terstop aritu.. mmg malas nak start balik.

minggu ni budak2 start exam PMR n byk kelas2 dicutikan. pendek kata start arini aku mmg x de kelas lgsung. kebetulan kelas ting 1 n 4 yg aku ajar dicutikan serentak.. ada relief2 kelas jaga trial exam form 5 je la skejap2..

tp dr pagi td pun ni la baru smpat duk di meja n bukak inet.. ada je keje2 yg menunggu diselesaikan.
ni pun ada byk gak keje lain ni saje je wat2 pejam mata jap.. mencelah di blog ni..

okeh.. maaf zahir batin pada sume sahabat2 yg singgah umah sy ni tp sy x de hehe.. meh la jemput dtg beraya di umah sy smentara stok kuih raye masih ada :)..



7 comments:

athime said...

opocot!!
♪♪rinduuu.. rinduu serindu rindunyaa aaa aaa♪♪
ustazah arii ni kelas boring laa...:(

c jajaa said...

hahaa ,
c ath mengadu sudey .

PENING said...

ha lega, dah bangun dia. nak gi raya!!!

k_jEm said...

salam..

tu la atikah lenkali bwk roller blade kamu tu.. kalu boring2 blh la kamu tawaf skolah 10 kali heheh..

meh la dtg raye umah sy puan ;)..

jie said...

fuih..ingatkan dah pindah umah lain almaklum le tak bayo sewa he he he..

k_jEm said...

ehh3... ini mengata dulang paku serpih ni.. umah ko tu pun lg da lama terbengkalai haha..

AdamNetwork said...

k.jem...rindu laa...bosan tul tunggu k.jem update blog...dah tu..tunggu sms or call lg la x de..
sihat2 selalu disana yek..bye..