Wednesday, January 14, 2009

argghhh.. rindunyeee..


Kadang-kadang..
eh selalu gak la.. terlupa atau masih x percaya yg skang aku berpijak di bumi labuan..
bila otw balik skolah tengok signboard2 kat jalan...
'Masjid an-Nur Labuan'
'Financial Park Labuan'
'Labuan Square'
baru teringat balik.. ooo.. aku kat labuan ke..
iyaa.. aku skang kat labuan..

boring.. sunyi.. sbb lum jupe geng cam k.yah, nora, lutfi, dol, uni..
nak cari kat mana ntah sahabat cam dorang tu kat sini huhu..

walaupun jauh dari kuarga..
tapi hari2 musti ada je wak pidah ke wak gujik ke or wak luti call tanya kaba
mak pulak kalu da 2 3 ari aku x kol nanti bg sms
'orang labuan tgh buat apa, kira labu ke?' heheh

how i missed them so much..

da masuk minggu ke 2 kat sini..
makan nasik masih rasa cam telan pasir
semuanya serba x berasa di hati
makan pun wat syarat aci x pensan je
mohon Allah kuatkan hati n semangat..

tadi nora kasik sms masa ngah mkn kat kantin
'hurmm.. x jumpa lg kwn cam awak kat sini'

aku baca sambil tersenyum pahit.. kita serupa..

p/s: SMK Labuan terletak di depan state mosque

2 comments:

Unknown said...

sama la kak jem, x jumpa lg kawan cam kak jem n kak nora kat sini :(

tiap2 ari rasa sedih..nasib baik gak saya mengajar sesi petang, balik jer dah masuk malam, dah berakhir 1 hari..betul la, setiap ketentuan pasti ada rahmat di sebaliknya!

PENING said...

apa-apapun pasti ada mula dan akhirnya. mula-mula gitulah. lama-lama oklah. masa berlalu amat pantas sekarang. sibuk-sibuk sibuk habis hari, habis bulan, habis taun. jap-jap balik. lepastu dah tikar tempat lain pula mula miss pula tempat lama. itulah hidup. sabo le yep.