Wednesday, November 26, 2008

Bye2 Tengganu

Sabtu
8 November 2008
Marang
Dungun
Paka
Kertih
Kemaman
Gambang
Temerloh
Lanchang
Bentong
Gombak
K. Lumpur
Putrajaya


Ni la route trip balik k.tganu-putrajaya..
naik MAY 2999
ngan k.yah kat sebelah
ngan mat kholel kat seat blakang
ngan segala harta benda aku yg penuh kat seat seblah mat kholel
n sendat gak kat boot kete
(tu pun de g yg tinggal kat umah k.yah.. halal jariah je la nmpak gayenye heheh)

kalu ikut aku.. gamble je drive balik sorang pon..
jalan pun da senang start kmaman straight smpai gombak da hway
tp mak bising ar.. abah steady je heheh
pastu wak lujik pun bising gak
mklum la kete dia yg jadik mangsa aku pinjam heheh
masa dtg refleksi aritu
mujur la de dol yg baik ati tu teman skali
ooo lupe.. transit kuantan amik nik yusri
so 3 ureng r..

kali ni mujur de k.yah yg siang2 g dah ofer nak ikut aku balik
nak teman aku drive katanya..
waahh.. itu sudah bagus..
x yah penin2 nak pikir mangsa strusnya utk teman drive hik hik hik..
pastu mat kholel pun nak ikut
mklumla pekse da abes lama
g skolah pun x wat pe dah
result pun da tau
lg pon dia xcited sgt nak g melaka
aku da janji nak bwk jln2 melaka skali
bkn jauh mana pun tangkak-ayer keroh tu

btolak kul 9.15am
sampai paka sempat benti amik gambo
gambo telaga2 minyak kebanggaan mesia tu la heheh
rakam video gak..


benti mkn n solat kat RnR temerloh
semestinya lauk ikan patin tempoyak la heheh
jalan LPT clear melia
jarang2 de kete
bkn cam hway plus
sibuk manjang

smpai tol gombak kul 3++pm
masuk mrrII je kete da slow
tersengguk2
key el kalu x jem tu ajaib la namanya

turun tol serdang
straight g umah wak lujik
kul 430pm da sampai depan pagar
si melo ngah lepak bwh kete ayah dia la spt bese

sedih gak
sbb pasni x tau bila leh g tganu lak
kalu x de hal yg btol2 penting
ssh gak r nak sampai
lg2 kalo da start ngajo nanti
unless..
kenduri kawen k.yah heheh..
tu aku akan berusaha mewajibkan diri aku g kuang3

Terengganu..
bye2..

No comments: